عشق باید جاری باشد! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

عشق باید جاری باشد!

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

عشق باید جاری باشد!

همانند آب روان،

گاهی پرتلاطم;

گاهی آرام;

می رود!    می گذرد!     می شوید!

بی هیچ ترسی،

بی هیچ توقفی!

و حتی بی هیچ توقعی...

و راز عشق همین است;

بی توقع،

بی ترس،

تا انتها...

تا ابد!


"محدثه م"


+دلتنگم!

++این روزها خیلی خوبم... (اصلا روزهای ابری/بارونی/برفی خوبم...عاشق پاییز و زمستونم...)

-_- برعکس از روزای آفتابی و گرم بدم میاد( عجیبم نه؟!)




نظرات  (۱۰)

به جمع بیکاران پولدار بپیوندید!

کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 100 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

پاسخ:
در اصرع وقت :))))))))))
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ محمد محزون
+ می دونم :)) احساس خاصی تو آدما ایجاد می کنم من... 
+ منم :))
+ عالیه!
+ به نظرم بر عکسش میشه عجیب!
پاسخ:
اعتماد به سقفی دیگه چیکارت کنم
جدی؟
پس توهم اینجوری هستی؟ :)))))))) (داداش خودمی خوب)
سلام. حالتون خوبه؟

احسنت.... خیلی خوب بود...
پاسخ:
سلام تشکر
(∩_∩)
O_o
میخوام بدونم وقتی دانش آموز بودی هم همین حرفو میزدی یا نه؟!
پاسخ:
بله بله درسته که هیچکسی نیست که از مدرسه خوشش بیاد ولی خوب بازم با این حال همیشه تو این دوتا فصل حالم خیلی خوبه و عاشق این دوفصلم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۰ محمد محزون
علی باور کن هیچی بهتر از دانش آموزی نیست! البته اگه خودت ازش لذت ببری!

پاسخ:
راست میگه اما خوب نه قسمت سر کلاس بودنش :))))))))))
+لایک کن :@
شایدتواین سرمابتونم گرمای عشق نداشتموحس کنم!!!من اصلااین چندروزفازپروندم اساسیییییییییی امتحان پشت امتحان دارم اونوقت 25ساعته تواینترنت دارم سرچ میکنم...
پاسخ:
دختر جون بروسر درس و مشقت خووووووووب
 درست مثل یه ادم برفی ..
پاسخ:
درست مثل یه آدم برفی....
نوچ یه سربسااون طرف پوسیدیم ازخلوتی...!!!
پاسخ:
:)))))))))))))))))))
نرگسی خل و دیوونه ی من ^_^
عالی بود نفسی (((((((:
پاسخ:
عاطی خودتی عاطی 😨
دختر چ عجب اومدی وبم
خوش اومدی ^____^
مرسی عزیزم
Hey! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to check it out. I’m definitely enjoying the iniomratfon. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers! Fantastic blog and terrific style and design.
پاسخ:
Hi! thanks a lot my dear friend
thanks for coming to my we and thanks for your beautiful comment
it's my pleasure 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی